Tekstylia i odzież
Nasza firma w latach 90-tych wspólnie z partnerami polskimi chińskimi i indyjskimi wprowadzała na nasz rynek towary z branży odzieżowej oraz tekstylnej. Doświadczenia i kontakty nabyte przez dziesięciolecia zrodziły w nas chęć pomocy innym przedsiębiorstwom w Polsce w „otwarciu na świat branży odzieżowej”. Dzięki doświadczonym w tej branży współpracownikom lokalnym jesteśmy w stanie pozyskać bardzo silnych partnerów jako dostawców produktów dla naszych klientów.
Współpraca może przebiegać w wielu różnych modelach biznesowych
- produkcja według pomysłu zlecającego. Mamy w Polsce zaprzyjaźnionych designerów, którzy mogą pomóc przy tworzeniu projektów odzieży. Fabryka w Azji taki produkt realizuje. W takich planach można wykorzystać wstępne założenia w oparciu o aktualne trendy modowe .
- Produkcja według projektu producenta. Mamy kilku sprawdzonych dostawców odzieży sportowej, eleganckiej dla mężczyzn i kobiet oraz innych takich jak dzianiny itp.
- kooperacja międzynarodowa - na różnych płaszczyznach wymiany myśli i produktu.
Często z różnych względów może nie opłacać się produkować odzieży w danym kraju. Jesteśmy zawsze na bieżąco i pomagamy naszym klientom unikać takich błędów. Czasem lepiej jest skorzystać z kooperacji, aby uzyskać produkt „Made in Poland”. Jesteśmy tutaj elastyczni i zawsze dbamy o interes naszego klienta. Każdy biznes jest konsultowany z ekspertami branży z uwzględnieniem wszystkich czynników. Zdarzają się sytuacje , że najbardziej opłacalne są transakcje łączone z łańcuchem dostaw np. surowców lub wielu kooperantów.
Cała nasza praca przebiega ze wsparciem zespołów prawników różnych specjalistycznych kancelarii prawnych. Dla każdego kontraktu tworzymy też najbardziej odpowiednią sieć logistyczną, która zawsze jest oparta o współpracowników lokalnych w celach kontrolnych i eksperckich.
Jeśli są Państwo zdecydowani na prowadzenie własnego biznesu związanego z importem odzieży, tekstyliów i podobnego asortymentu - jesteśmy do państwa dyspozycji.
Jeśli trzeba pomożemy też w marketingu międzynarodowym i eksporcie, korzystając ze sprawdzonych na lokalnych rynkach modeli sprzedaży.